Opis
Rodzinna gra typu roll & write z elementami push your luck (testowania szczęścia). Celem jest narysowanie najstraszniejszego potwora. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy krawędź Strachomierza. Jak stworzyć najbardziej przerażającego potworka? Po kawałku! Rzuć kostkami, wybierz jedną z nich, a następnie dorysuj swojemu potworowi wylosowaną część ciała. Bądź uważny i obserwuj, jak rośnie poziom Strachomierza! Ta rodzinna gra nie tylko rozwija motorykę małą i wyobraźnię, ale także bawi procesem twórczym. Zwycięstwo cieszy tu bowiem równie mocno, co własnoręcznie zaprojektowany, fantastyczny i za każdym razem unikalny potworek.
Ekspresowa wersja zasad
1. Wybierz jedną z kostek ze wspólnej puli.
2. Zakreśl jej atrybut i narysuj go swojemu potworowi.
3. Zdecyduj, kiedy żeton straszenia dobrać za dany atrybut i włóż go do Strachomierza.
4. Jeśli nie możesz dobrać kości, narysuj tło i dobierz jego żeton.
5. Grę wygrywa gracz, którego potwór pierwszy przekroczy skalę Strachometru.
Zawartość opakowania
5 kostek z obrazkami, 1 bloczek z 50 arkuszami (100 wzorów), 1 żeton Pierwszego Gracza, 4 żetony graczy, 1 plansza na żetony, 1 Strachomierz, 18 żetonów z obrazkami, 10 żetonów tła, 4 ołówki
Wydawnictwo: Muduko
Liczba graczy: 2-4
Kategoria wiekowa: 5+
Czas rozgrywki: ok. 20 min