Darmowa wysyłka przy zamówieniach za co najmniej 500 zł
Poprzedni
Previous Product Image

Stationfall Chaos na orbicie

Pierwotna cena wynosiła: 399,90 zł.Aktualna cena wynosi: 323,00 zł.

Najniższa cena w ciagu ostatnich 30 dni: 323,00 .

Następny

Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich – Rozszerzenie badaczy

Pierwotna cena wynosiła: 179,90 zł.Aktualna cena wynosi: 159,00 zł.

Najniższa cena w ciagu ostatnich 30 dni: 159,00 .

Next Product Image

Terrorscape: Nieśmiertelna groza (rozszerzenie do gry Terrorscape)

Pierwotna cena wynosiła: 150,00 zł.Aktualna cena wynosi: 149,00 zł.

Najniższa cena w ciagu ostatnich 30 dni: 149,00 .

Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Jest to rozszerzenie do gry Terrorscape.

Do rozgrywki niezbędna gra podstawowa Terrorscape

ZAMEK Otoczony fosą kilkusetletni zamek, wzniesiony na odosobnionym, skalistym wzgórzu, przetrwał próbę czasu. Legenda głosi, że był niegdyś ostatnią twierdzą małego kraju, który doświadczył długiej i brutalnej wojny. Niewiele wiadomo o tych wydarzeniach, z wyjątkiem jej związku z legendą o ruchomych posągach. Za wielkimi, zniszczonymi murami znajdują się pozostałości wspaniałych wnętrz i tajnych sal tortur. Ogromne żyrandole, korytarze wypełnione średniowiecznymi zbrojami, salony pełne antyków i dzieł sztuki, w których w czasie walk stłoczyli się starzy i słabi, warsztat pełen niedokończonych posągów… A wszystko to strzeżone przez skomplikowane urządzenia, które działają do dziś. Zgodnie z legendą, zamek zamienia się w klaustrofobiczną klatkę, gdy tylko zostanie „obudzony” przez intruzów.

Brak w magazynie

Dodaj do listy życzeń
Dodaj do listy życzeń
Trust Badge Image

Opis

Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Jest to rozszerzenie do gry Terrorscape.

Do rozgrywki niezbędna gra podstawowa Terrorscape

ZAMEK Otoczony fosą kilkusetletni zamek, wzniesiony na odosobnionym, skalistym wzgórzu, przetrwał próbę czasu. Legenda głosi, że był niegdyś ostatnią twierdzą małego kraju, który doświadczył długiej i brutalnej wojny. Niewiele wiadomo o tych wydarzeniach, z wyjątkiem jej związku z legendą o ruchomych posągach. Za wielkimi, zniszczonymi murami znajdują się pozostałości wspaniałych wnętrz i tajnych sal tortur. Ogromne żyrandole, korytarze wypełnione średniowiecznymi zbrojami, salony pełne antyków i dzieł sztuki, w których w czasie walk stłoczyli się starzy i słabi, warsztat pełen niedokończonych posągów… A wszystko to strzeżone przez skomplikowane urządzenia, które działają do dziś. Zgodnie z legendą, zamek zamienia się w klaustrofobiczną klatkę, gdy tylko zostanie „obudzony” przez intruzów.

CO NOWEGO? George jest odważnym i troskliwym profesorem, który zaryzykowałby życie, aby uratować każdego, kto znajduje się w niebezpieczeństwie, zwłaszcza swoich ukochanych uczniów. Dzięki inteligencji i wiedzy potrafi znaleźć nowe sposoby na przechytrzenie Zabójcy. Posągi to nadprzyrodzony zbiorowy umysł, który kontroluje 4 marmurowe posągi, strzegące swojego terytorium. Na pierwszy rzut oka wydają się nieszkodliwymi i prostymi dziełami sztuki, jednak wystarczy chwila, aby szybko i bezlitośnie zaatakowały intruzów. Zamek stoi pusty od kilkuset lat, ale skomplikowane mechanizmy zbudowane w celu wzmocnienia obrony wciąż działają. Ocalali mogą je sprytnie wykorzystać, aby przeszkodzić Zabójcy. Jednak główną arterią w zamku jest przerażający korytarz posągów. Kto zaryzykuje i jako pierwszy postawi w nim stopę?

ELEMENTY GRY 8 figurek Posągów 1 figurka George’a 2 plansze z mapą 1 arkusz Zabójcy 1 arkusz Ocalałego 1 kafelek stanu zdrowia Ocalałego 1 karta informacji Ocalałego 1 żeton pomocniczy dla Zabójcy 2 ruchome bramy 5 znaczników Posągów 13 kart umiejętności 3 karty przedmiotów 1 kolorowa nakładka 1 żeton korytarza posągów 1 karta zasad 1 arkusz zasad 1 tacka

Wydawca: Galakta

Informacje dodatkowe

Wydawca

Galakta

EAN

5902259207641

Koszyk

0
image/svg+xml

Koszyk jest pusty

Kontynuuj zakupy