Darmowa wysyłka przy zamówieniach za co najmniej 500 zł
Poprzedni
Previous Product Image

Jedziemy do Japonii

Pierwotna cena wynosiła: 190,00 zł.Aktualna cena wynosi: 141,00 zł.

Najniższa cena w ciagu ostatnich 30 dni: 141,00 .

Następny

Pagan: Za palisadą

Pierwotna cena wynosiła: 99,00 zł.Aktualna cena wynosi: 88,00 zł.

Najniższa cena w ciagu ostatnich 30 dni: 88,00 .

Next Product Image

Pagan: Tajemnica Roanoke

Pierwotna cena wynosiła: 190,00 zł.Aktualna cena wynosi: 159,90 zł.

Najniższa cena w ciagu ostatnich 30 dni: 159,90 .

Amerykańska wioska Roanoke, 1587. Do wioski przyjeżdża Łowca Czarownic, w poszukiwaniu niebezpiecznej Czarownicy. Dziewięciu mieszkańców wioski jest podejrzanych i tylko grający Czarownicą wie, kto jest prawdziwą wiedźmą. W każdej turze dwóch graczy używa swoich pionków akcji na aktywnych mieszkańcach wioski, aby dobierać karty, zagrywać karty i zdobywać wpływy. Co więcej, wiedźma może warzyć potężne mikstury, ulepszać swoich chowańców oraz rzucać zaklęcia, podczas gdy łowca czarownic werbuje sojuszników, zdobywa strategiczne lokalizacje i bezwzględnie przesłuchuje wieśniaków. Czy Czarownica zdoła przeprowadzić magiczny rytuał, zanim Łowca ją zdemaskuje i zgładzi?

Brak w magazynie

Dodaj do listy życzeń
Dodaj do listy życzeń
Trust Badge Image

Opis

Amerykańska wioska Roanoke, 1587. Do wioski przyjeżdża Łowca Czarownic, w poszukiwaniu niebezpiecznej Czarownicy. Dziewięciu mieszkańców wioski jest podejrzanych i tylko grający Czarownicą wie, kto jest prawdziwą wiedźmą. W każdej turze dwóch graczy używa swoich pionków akcji na aktywnych mieszkańcach wioski, aby dobierać karty, zagrywać karty i zdobywać wpływy. Co więcej, wiedźma może warzyć potężne mikstury, ulepszać swoich chowańców oraz rzucać zaklęcia, podczas gdy łowca czarownic werbuje sojuszników, zdobywa strategiczne lokalizacje i bezwzględnie przesłuchuje wieśniaków. Czy Czarownica zdoła przeprowadzić magiczny rytuał, zanim Łowca ją zdemaskuje i zgładzi?

Pagan: Tajemnica Roanoke to dedukcyjna gra karciana osadzona w kolonialnej Ameryce z roku 1587. Istotą tej asymetrycznej gry jest starcie pomiędzy Wiedźmą a Łowcą czarownic.

Podczas gdy Wiedźma stara się przeprowadzić rytuał, Łowca czarownic próbuje ją wytropić i odkryć jej tożsamość. Każdy z graczy ma do dyspozycji modyfikowalną talię złożoną z 50 kart i wykorzystuje inne zasoby w celu pokonania drugiej strony. Zwycięstwo w tej walce dwóch sił będzie wymagać sięgnięcia po przeróżne strategie. Fikcyjna historia zaginionej kolonii Roanoke ożywa dzięki mrocznym grafikom autorstwa Maren Gutt.

Zawartość pudełka:
120+ kart

6 pionków graczy

8 plansz do gry

89 żetonów

2 dyski wpływów

 

Wydawnictwo: Lucky Duck Games

Liczba graczy: 2

Kategoria wiekowa: 12+

Czas rozgrywki: 60 min+

 

Informacje dodatkowe

Wydawnictwo

Lucky Duck Games

Liczba graczy

2

Kategoria wiekowa

12+

Czas rozgrywki

ok. 30-60 min

EAN

0691835199535

Koszyk

0
image/svg+xml

Koszyk jest pusty

Kontynuuj zakupy